Wednesday, 21 May 2008

Wordless Wednesday - A blog of his own




Never miss a post

26 comments :

lamamanaturale said...

What an adorable shot! Too funny! Cute. Happy WW!

Cecily R said...

Now THAT is a cute kid...I'd love to really be able to read what's going on in their heads!!!

Sueblimely said...

How lovely. Does he have a blog niche? Looks like it may be humor judging by the smile on his face :-)

SandyCarlson said...

They start younger and younger!

What a doll.

tiff said...

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! OMG so cute

Hagar's Daughter said...

this picture is priceless...happy ww!

Jane @ Kidzarama said...

That is so gorgeous.
He'll probably be a millionaire by the time he's 17.

~And keep Mum in style, of course!
(that's my plan here, too)

Kelley said...

bwaaaaa haaaaa haaaaa!

What an adorable widdle face. So mischievous. He is totally typing the word 'FART'.

katef - www.picklebums.com said...

Oh now that is just too cute!

susiej said...

Awww. of course he wants a blog of his own!

baby~amore' said...

thanks lamamanaturale - it was totally spur of the moment at 12.30pm (Australian time)

Cecily R: thanks - oh so would I love to know.

Sue : he is very funny and cheeky already

Thanks Sandy; he has grown up in front of the computer LOL and know how much Mummy loves it

Tiff & Hagar's daughter :thank you

Jane: I can't wait ... a good plan indeed

Kelley: probably LOL the little devil has heard a few *&^%# words -we'll be in trouble when he can repeat.

thanks Kate

Susie : not just a blog a whole computer of his won ... MINE is his new favourite word.

Jenn said...

LOL he's SOOO CUTE! Love those little feet - and that bright smile!

Randall said...

When I publish this novel, you'll never have to work again mom!

Cassie said...

How cute! Future Bill Gates?

The Flying Monkeys said...

hehehe that is cute!

Come check out our ball park fun!

jams o donnell said...

Aww so cute! It's never too late to start blogging!

SeaBird said...

Haha! I love it - he's so adorable! I'm verrrry interested in reading the blog of a twin toddler :)

Elaine A. said...

What's he gonna call it? How 'bout "Cute As A Button" blog!?

Brightonwoman said...

i love seeing/hearing about your little boys. My baby bear is 16months, so just barely ('bear'ly?!) younger than they are, and does so many of the same things.
For example, he ADORES the dogs meaty bites. Seriously, nothing with tempt him away from them. I've finally accepted fate and I just let him eat them. :-o

Raven said...

What a sweetie! He probably already knows more about computers than I do. Great photo.

Tiff said...

what a cutie! Future blogger of the year!

Tracy Berta-daughter to the King, wife, mother, speaker, writer said...

This is sooooo cute! I have my Abigail at 6months "blogging" as my screen saver!

Thanks for stopping by! Hope to see you again soon.

Blessings!

Ladynred said...

That's really cute! He's happy.

allisonsays.com said...

Aw, that is TOO cute!

Happy WW :)

Colleen said...

That is adorable! My sons are both ENAMORED with my laptop. I bought them a play one of their own but its just not the same!

C said...

Sooooooooo cute!!!

Post a Comment

Thank you for your comment.

Please know that even when I do not respond specifically to your comment - I treasure each comment made and consider it a thoughtful act of friendship.
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=14131376#othersettings
So what do you have to say ? Share with me ...
add your ingredients to this recipe we call life.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...